Work From Home Jira Admin / Ref. 0706

1 Vacantes
Publicado el 15 de abril en

Sistemas en Puebla, Puebla

Descripción
  • Salario: A convenir
  • Categoría: Informática / Telecomunicaciones
  • Subcategoría Sistemas
  • Localidad: Puebla
  • Activo desde: 15/04/2024
  • Jornada: Tiempo Completo
  • Tipo de Contrato: Contrato por tiempo indeterminado
  • Cantidad de Vacantes: 1
  • Educación Mínima: Educación media superior -Bachillerato General
  • Años de Experiencia: 3

At BairesDev®, weve been leading the way in technology projects for over 15 years. We deliver cutting-edge solutions to giants like Google and the most innovative startups in Silicon Valley.

Our diverse 4,000+ team, composed of the worlds Top 1% of tech talent, works remotely on roles that drive significant impact worldwide.

When you apply for this position, youre taking the first step in a process that goes beyond the ordinary. We aim to align your passions and skills with our vacancies, setting you on a path to exceptional career development and success.

Jira Admin at BairesDev

We are looking for a Jira Admin to provide Jira and Confluence help and support for the whole company, following best practices and improving the usage of the tools. This is an excellent opportunity for those professionals looking to develop in one of the fastest-growing companies in the industry!

What You Will Do:

- Contribute to improving and defining processes and standards, keeping the tools clean and tidy.
- Helping end users with the different requests they submit.
- Listening and understanding the users pain points regarding the usage of the tools.
- Implementing Jira and Confluence solutions, following best practices and standards defined in the Tasks Management Support Area.
- Guide the team on a daily basis on implementing the best solutions using the tools when providing support.

Heres what we are looking for:

- 3+ years of experience administering Jira or related positions.
- 1+ years of customer-facing experience.
- Excellent written and oral communication skills, with Advanced English level.

Desirable:

- Coding/scripting/programming experience.

How we do make your work (and your life) easier:

- 100% remote work (from anywhere).
- Excellent compensation in USD or your local currency if preferred
- Hardware and software setup for you to work from home.
- Flexible hours: create your own schedule.
- Paid parental leaves, vacations, and national holidays.
- Innovative and multicultural work environment: collaborate and learn from the global Top 1% of talent.
- Supportive environment with mentorship, promotions, skill development, and diverse growth opportunities.

Apply now and become part of a global team where your unique talents can truly thrive!


Al postularte al aviso tu currículum registrado será enviado a la empresa ofertante de manera automática.

BairesDev
BairesDev® es una compañía líder de servicios tecnológicos que ofrece soluciones de software para empresas de gran reconocmiento de la industria como Google, Rolls-Royce y Pinterest y las startups de mayor potencial. Nuestro equipo diverso, conformado por más de 4.000 profesionales que trabajan de manera totalmente remota desde más de 50 países, sigue creciendo.A lo largo de los años, BairesDev ha colaborado en proyectos innovadores que benefician a usuarios alrededor del mundo y nos permite ofrecer grandes oportunidades para profesionales de distintos perfiles. Creemos que el talento extraordinario se encuentra en todos lados. Por eso, nos dedicamos a cerrar la brecha y conectar profesionales de todos los orígenes y ubicaciones con roles de alto impacto, fomentando oportunidades de crecimiento e innovación a escala global.Nuestro meticuloso proceso de selección alinea tus pasiones, habilidades y expectativas con los roles que mejor se ajustan a tus fortalezas específicas dentro de nuestra empresa.¡Aplica ahora y únete a un equipo global donde tus habilidades excepcionales realmente podrán destacarse y marcar la diferencia! Localizada en Puebla, Puebla.
Más empleos en BairesDev
Comparte el Aviso