Customer Service Agent
1 VacantesPublicado el 29 de abril en
Callcenter en Chihuahua, Chihuahua
Descripción
- Salario: A convenir
- Categoría: Comercial / Ventas / Atención al Cliente
- Subcategoría Callcenter
- Localidad: Chihuahua
- Activo desde: 29/04/2025
- Jornada: Tiempo Completo
- Tipo de Contrato: Contrato por tiempo indeterminado
- Cantidad de Vacantes: 1
- Educación Mínima: Educación media superior -Bachillerato General
-Handle Customer contacts from different channels (telephone, e-mail, chat) identifying their concerns and responding promptly to their inquiries
-Follows up on Customer interactions via e-mail, telephone or chat with other departments/teams and outside vendors/third parties. Feeds ticketing systems to record Customer interactions and transactions. Attend trainings, meetings and mentoring to maintain knowledge updated and receive feedback
-Create performance reports and provides mentoring and feedback to new agents or agents that have been recently trained in a new segment. Process orders, rebates, complaints
Al postularte al aviso tu currículum registrado será enviado a la empresa ofertante de manera automática.
DataZone
DataZone es una empresa de AutoZone el giro principal de negocio es el Procesamiento de Información Automotriz, áreas de Tecnologías de Información dedicadas al Desarrollo de Software y Soporte Técnico , Áreas de Servicio al Cliente (Call Center) y Finanzas. Empresa del sector Venta al consumidor, localizada en Nuevo León, 501-1000 trabajadores Localizada en Chihuahua, Chihuahua.
Opciones del Aviso